۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

دانلود کتاب معماری : میس وان در روهه ، ویلاهای کرفلد


عنوان کتاب : mies van der rohe, the Krefeld villas
نویسنده: kent kelienman and leslie van duzer
انتشارات: Princeton Architectural Press, New York
کد کتاب : ۰۱۲۱۰۱۲۲۵
توضیحات:
شهرستان شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه کرفلد، از شهرستانهای کشور آلمان با مردمی مهمان نواز و خون گرم، معرف حضور دوستان هست، بافت سنتی این شهرستان با معماری سنتی و بومی و آموزه های اسلامی گره خورده است … در حال نوشتن تحقیق در خصوص یک روستا یا شهر در ایران هستید؟ نوشته گفته شده برای هر شهری در ایران صدق میکند.
در کتاب پیش رو، کارهایی از معمار شهیر، میش وان در روهه را در کرفلد آلمان ببینید، همچنین در خصوص کرفلد در ویکی پدیا بخوانید:
کرفلد یکی از شهرهای ایالت نوردراین-وستفالن در غربی آلمان است. این شهر در ناحیهٔ جنوب غربی منطقه رور واقع شده و مرکز شهر تنها چند کیلومتر با رودخانهٔ راین فاصله دارد؛ به‌طوری‌که بخش «یوردینگن» به‌طور کلی در داخل این رودخانه واقع شده‌است.
شهر کرفلد از طریق بزرگراه به شهرهای کلن، نیجمگن، آخن، دوسلدورف، دورتموند و کاسل مرتبط می‌شود. این شهر هم‌چنین به شهر مخملی و ابریشمی شهرت یافته‌است.
در بیش‌تر مناطق تازه‌تأسیس کرفلد مردم به مطالعه علاقه‌مندند. به طوری که در مراسم سالیانه‌ای از ۳۰ دبیرستان برگزیده و از دانش‌آموزان و والدین آن‌ها تجلیل می‌شود. امروزه در اطراف کرفلد آموزش زبان آلمانی رواج پیدا کرده‌است…

لینک دانلود ۱( سرور ۴shared ) : میس وان در روهه ، ویلاهای کرفلد
لینک دانلود ۳( سرور mediafire) : میس وان در روهه ، ویلاهای کرفلد
پسورد فایل : www.memarchitect.com
حجم فایل : حدود ۲۳ مگابایت
فرمت فایل : pdf واقعی ( با امکان انتخاب متن )
تعداد صفحات : ۱۴۴ صفحه